خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق شعار سال در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید مسئولین شهرستان ماهنشان از طرح تاسیسات فاضلاب این شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۷۴

امام جمعه، فرماندار، شهردار، شورای شهر و برخی مسئولین شهرستان ماهنشان از تاسیسات فاضلاب این شهر بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: هم اکنون کل طرح بیش از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پیشرفت در شبکه فاضلاب ۸۰ درصد، تصفیه خانه فاضلاب ۹۲ درصد و خط انتقال فاضلاب ۹۰ درصد است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، در این بازدید به نقش مشارکت دستگاه‌های مرتبط جهت اتمام طرح‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این تصفیه خانه، مستلزم همکاری سایر سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط به ویژه شورای شهر و شهرداری در صدور مجوزهای حفاری جهت رفع انفصالی‌ها است.

وی افزود: هم اکنون کل طرح بیش از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پیشرفت در شبکه فاضلاب ۸۰ درصد، تصفیه خانه فاضلاب ۹۲ درصد و خط انتقال فاضلاب ۹۰ درصد است.

در جریان این بازدید، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نیز به اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح اشاره کرد و تصریح کرد: مبلغ اعتبار مصوب سال جاری برای اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب ۲۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال است که ۱۹ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال از این مبلغ تخصیص یافته و پیش بینی می‌شود جهت اتمام این طرح ۵۵ میلیون ریال اعتبار نیز مورد نیاز باشد و محل اعتبارات این طرح ملی با ماهیت استانی است.

کابلی در ادامه گفت: با اتمام و تکمیل زون یک تصفیه خانه، هزار و ۷۰۰ فقره انشعاب فاضلاب به این تصفیه خانه متصل خواهد شد و هم اکنون در این شهر ۲ هزار و ۲۳۸ فقره انشعاب آب وجود دارد.

شهرستان ماهنشان در ۱۱۵ کیلومتری مرکز زنجان واقع شده و حدود ۶ هزار نفر جمعیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز