خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان سلطانیه در جلسته ستاد دهه فجراستان زنجان تاکید کرد:

لزوم دیدار و دلجویی پر رنگ از خانواده‌های شهدا در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۶۴

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: باید دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی پر رنگ برگزار شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: برنامه‌های دهه فجر برای اجرا در شهرستان‎ها پیش‎بینی می‎شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، پرویز خالقی, ظهر امروز دوشنبه(۶بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت حماسه شهدای آمل اظهار داشت: حدود ۴۰ نفر از افراد عادی در این حادثه در دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته‎های دهه فجر در شهرستان‎ها برگزار شده است، افزود: صورتجلسه برنامه‎ها به استانداری ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ظرف ۲۴ ساعت جلسات برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همه این برنامه‌ها برای اجرا در شهرستان‎ها پیش‎بینی می‎شود.

فرماندار سلطانیه با اشاره به بسته شدن لیست برنامه‌های دهه فجر در سلطانیه گفت: به گونه‌ای نباشد که برنامه‎های جدید بعدا ارسال شود.

وی بر ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی در سال فرهنگ تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌های فرهنگی ارسال شود تا برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

* دلجویی از خانواده‌های شهدا باید پر رنگ برگزار شود

این مسئول با بیان اینکه باید دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدا پر رنگ برگزار شود، تصریح کرد: ضروری است بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه همکاری کند.

فرماندار سلطانیه با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در شهرستان‌ها در سال گذشته افزود: هنوز برنامه‌های در این خصوص از سوی صدا و سیما به شهرستان‎ها ارسال نشده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان نیز درادامه این جلسه با اشاره به آمادگی اصناف و بازاریان برای برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر اظهار داشت: جلسات کمیته اصناف و بازاریان برگزار شده است.

* تجلیل از خانواده‌های شهدا اصناف و بازاریان در دهه فجر

رحیم حاج نائبی با بیان اینکه دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا اصناف و بازاریان از برنامه‌های این اتاق در ایام‎الله دهه فجر است، تصریح کرد: گردهمایی بزرگ در قالب جشن انقلاب از سوی بازاریان و اصناف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام ایرانی، صنایع دستی و غذاهای سنتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: این جشنواره از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان سخنان خود, از برگزاری دومین نمایشگاه و فروش فرش ماشینی و دستباف همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز در زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز