خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشن انقلاب و مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی با حضور معاون وزارت ارشاد در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۸۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پیش‎بینی اجرای ۲۰۰ برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول دهه فجر در زنجان خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان, گفت: جشن انقلاب ومراسم اختتامیه جشنواره موسیقی با حضور معاون وزارت ارشاد در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم, ظهر امروز دوشنبه(۶بهمن) درجلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از تشکیل جلسه کمیته فرهنگی و هنری خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ها جمع‎بندی می‎شود.

مقدم, با اشاره به اینکه اطلاع‎رسانی از طریق مطبوعات در خصوص برنامه‎های دهه فجر صورت می‎گیرد، افزود: گزارش‏های تصویری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان, با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ضرورت اجرای برنامه‎های مطلوب را ضروری می‎کند، افزود: عمده‎ترین برنامه‎ها از سوی کانون‎های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پیش‎بینی ۲۰۰ برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: برنامه‏های فرهنگی پیش‏بینی شده است.

مقدم بر ضرورت ایجاد شور اجتماعی در طول دهه فجر تاکید کرد و افزود: برنامه‎های جشن در ۱۰ روز دهه فجر به اندازه ۱۰۰ روز برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه از ۱۳ تا ۲۱ بهمن جشنواره موسیقی آوای امید صرفا به مناسبت دهه فجر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‎شود، افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و جشنواره تئاتر و فروش آثار هنری از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‎های ستاد دهه فجر از سوی این اداره کل برگزار می‎شود، افزود: امسال جشن انقلاب در پنج شهرستان برگزار می‏شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ابهر، خرم‎دره، خدابنده و طارم این جشن برگزار می‎شود، در دو شهرستان ماهنشان و ایجرود نیز جنگ شادی برگزار می‎شود.

مقدم با بیان اینکه دفتر و نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان سلطانیه وجود ندارد، افزود: جنگ شادی نیز در این شهرستان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب در زنجان برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این جشن در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی با حضور معاون وزارت ارشاد برگزار می‎شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز درادامه این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش منتظر دستورالعمل و بخشنامه نیستند، افزود: برنامه‏های ابتکاری و خودجوش و متمرکز و پیشنهادی در مدارس استان برگزار می‎شود.

تمجیدی از برگزاری جنگ شادی برای فرهنگیان خبر داد و افزود: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفر در مراسم ۲۲ بهمن است.

وی از اجرای مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این دهه است.

این مسئول با بیان اینکه دو آموزشگاه در دهه فجر افتتاح می‌شود، افزود: ضروری است وسیله ایاب و ذهاب دانش‎آموزان برای اجرای سرود در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ برنامه در قالب موضوعات فرهنگی، ورزشی و جوانان در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ارسلان حسینی با بیان اینکه برای برگزاری جشن انقلاب دستگاه‎های اجرایی هماهنگی لازم را داشته باشند، افزود: برنامه‎های برجسته اداره کل ورزش و جوانان پوشش خبری مناسبی داده شود.

وی در پایان این جلسه و سخنان خود, با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکوستان در دهه فجر افزود: این مراسم برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز