خبرگزاری کار ایران

مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان خبرداد:

گاز زنجان یکی از صدر نشین مسابقات دور رفت لیگ برتر کاراته کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۰۰

مسئول آمور ورزش شرکت گاز استان زنجان, گفت: در هفته دوم این رقابتها نیز که ۲و ۳ بهمن در تهران برگزار شد؛ گاز زنجان در دور اول تیم گوجوریو ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۳ و در دور دوم تیم شهید علم شیری اصفهان را با نتیجه ۲۵ بر ۳ شکست داد.

مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان از حضور ۱۶ تیم در مسابقات لیگ برتر کاراته کشور خبر داد و گفت: تیم کاراته گاز زنجان در گروه اول با تیم های هیات سمنان، شهرداری تبریز، گوجوریو سی واکای ایران و شهید علم شیری اصفهان هم گروه شد که در نخستین رقابت خود با تیم هیات سمنان توانست با نتیجه ۲۵ بر۱ این تیم را شکست دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان, حسن روحانی, امروز دوشنبه(۶بهمن) با اشاره به اینکه در دور دوم این مسابقات نیز گاز زنجان با تیم مدعی شهرداری تبریز به مبارزه پرداخت و موفق به برد ۲۱ بر ۵ شد؛ اعلام داشت: در هفته دوم این رقابتها نیز که ۲و ۳ بهمن در تهران برگزار شد؛ گاز زنجان در دور اول تیم گوجوریو ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۳ و در دور دوم تیم شهید علم شیری اصفهان را با نتیجه ۲۵ بر ۳ شکست داد.

وی با اعلام اینکه پس از برگزاری هفته دوم لیگ برتر در گروه یک تیم گاز زنجان با ۱۲ امتیاز تیمی در صدر ایستاد، ابراز داشت: شهرداری تبریز با ۶ امتیاز تیمی در مکان دوم قرار گرفت و گوجوریو سی واکای با ۳ امتیاز تیمی و ۳۵ امتیاز انفرادی و شیهد علمشیری با ۳ امتیاز تیمی و ۲۱ امتیاز انفرادی سوم و چهارم شدند.

مسئول امور ورزش شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در سه دوره قبلی؛ تیم کاراته گاز زنجان مقام قهرمانی این مسابقات را آن خود کرده است؛ اظهار کرد: در این دوره نیز ۲۳ نفر از بازیکنان و کادر اجرائی به سرپرستی فرخ دینیان و سرمربیگری حسن روحانی؛ تیم کاراته گاز زنجان را تشکیل داده و برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر کاراته کشور تلاش می کنند.

گفتنی است در پایان دور اول مسابقات از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافته و در مرحله فینال نیز ۴ تیم برای کسب مقام های اول تا چهارم به مبارزه خواهند پرداخت.

مسابقات لیگ برتر کاراته کشور از اواسط آذر ماه امسال با حضور ۱۶ تیم در سه گروه اغاز شده و هفته سوم نیز ۱۶ و ۱۶ بهمن ماه در قم برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز