خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان تاکید کرد:

در شهرکهای صنعتی شهرستان زنجان مشکل کمبود زمین داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۴۳

نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اشراق زنجان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان, گفت: خوشبختانه کابل های قدیمی جهت جلوگیری از سرقت تبدیل به کابل های خود نگهدار شده و تمامی شبکه اصلاح و تحویل شرکت توزیع برق استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ا ز زنجان، ناصر صیدی, مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان امروز چهارشنبه(۸بهمن) ضمن اشاره به قدمت شهرک صنعتی اشراق، گفت: با توجه به مزایا و امکاناتی که این شهرک دارد، همواره مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفته ولی متاسفانه در حال حاضر با مشکل کمبود زمین در این شهرک و البته به طور کلی در سطح شهرستان زنجان مواجه هستیم.

صیدی در این زمینه اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۶۵ هکتار از اراضی بلا استفاده توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان فسخ قرارداد گردیده اند که سهم شهرک صنعتی اشراق از این مقدار… هکتار بوده است ولی این زمین ها در مجاورت یکدیگر نیستند و امکان تجمیع ندارند.

وی, بحثاتصال واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک به شبکه فاضلاب را یکی از اولویت ها دانست و تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اجرای تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرک، تعداد کمی از واحدها اقدام به اتصال به شبکه نموده اند و طبق اخطارهایی که سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده اگر چنانچه واحدهایی که ملزم به اتصال شده اند تا پایان سال برای این کار اقدام نکنند مشمول اعمال جریمه از سوی نهادهای مربوطه خواهند شد.

صیدی افزود: تا کنون شرکت شهرکهای صنعتی در راستای تسهیل این امر نهایت همکاری را با واحدهای مراجعه کننده داشته به طوریکه غالبا امتیاز حق انشعاب را به صورت اقساطی واگذار کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به اصلاح شبکه روشنایی شهرک صنعتی اشراق گفت: خوشبختانه کابل های قدیمی جهت جلوگیری از سرقت تبدیل به کابل های خود نگهدار شده و تمامی شبکه اصلاح و تحویل شرکت توزیع برق استان شده است.

وی, همچنین از لکه گیری آسفالت خیابانها و معابر این شهرک تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: در اوایل سال جاری بخشی از این کار با هزینه شرکت شهرکهای صنعتی و با مدیریت شرکت خدماتی شهرک انجام شده و برای معابر باقی مانده نیز با پیمانکار عقد قرار شده و ان شاءا… تا پایان سال این امر با اولویت بندی اعلام شده از سوی شرکت خدماتی انجام خواهد شد.

این مسئول در استان زنجان, یکی دیگر از مشکلات شهرک صنعتی اشراق را راه ورودی عنوان کرد و گفت: اجرای تقاطع غیر همسطح در ورودی این شهرک در سفر دولت محترم در سال ۱۳۸۸ تصویب شده ولی تا کنون هیچ گونه اعتباری برای اجرای این مصوبه تخصیص نیافته است.

وی همچنین ضمن اعتراض به تصمیم شهرداری مبنی بر دفن اموات در محل جدید بهشت زهرا در مجاورت این شهرک تصریح کرد: در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع بالا دست می باشیم و البته خواستار همکاری و همراهی صاحبان صنایع مستقر در این شهرک در راستای حل این مشکل می باشیم.

گفتنی است در این نشست چهار ساعته که معاونان شرکت نیز حضور داشتند مشکلات و پیشنهادهایی از سوی واحدهای صنعتی و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشراق مطرح و تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز