خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر یک‌روزه استاندار زنجان صورت گرفت؛

استاندار زنجان از چند طرح عمرانی سرمایه‌گذاری شهرستان ابهر بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۱۰

بازدید از شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، ساختمان موسسه آموزش عالی اثیرالدین ابهری، مجموعه زیارتی امامزاده یعقوب(ع) و طرح توسعه شرکت پرچین از جمله برنامه‌های این سفر بود.

استاندار زنجان از پروژه در حال ساخت موسسه آموزش عالی اثیرالدین ابهری نیز دیدن کرد. این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار هکتار و بازیربنای ۲۵۰۰متر مربع در ۳ طبقه و با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان احداثکه همکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی جمشید انصاری استاندار زنجان، در پی سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر برای بررسی مشکلات طرح‌های عمرانی و سرمایه گذاری استان دیروز، جمعه ۱۰،(بهمن) از چندین طرح شهرستان ابهر بازدید به‌عمل آوردند.

شرکت ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو از جمله طرح‌هایی است که از سال ۱۳۷۹ احداثو هم اکنون به تولید ۱۳ هزار تن محصولات ریخته‌گری شامل سرسیلندر، بوس‌تر کلاج، بلوک سیلندر، جعبه میل لنگ می‌پردازد، به‌طوری‌که تمامی قطعات آلومینیوم شرکت ایران خودرو در این مجموعه تولید می‌شود. و میزان فروش این شرکت در سال ۱۰۰ میلیارد تومان است.

این مجموعه تنها تولید کننده این قطعات در خاورمیانه و از شرکت‌های زیر مجموعه ایران خودرو محسوب می‌شود و زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم نموده ودر کیلومتر ۱۵ ابهر - تهران واقع شده است.

بازدید از مجموعه زیارتی امامزاده یعقوب(ع) از جمله برنامه‌های سفر مهندس انصاری به شهرستان ابهر بود. برای توسعه این مجموعه امسال۴۷۵میلیون تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت. این امامزاده در شهر صایین قلعه واقع و از فرزندان حضرت امام موسی کاظم(ع) هستند.

آخرین طرحی که مورد بازدید قرار گرفت طرح توسعه شرکت پرچین بود این شرکت به تولید پارچه‌های جین می‌پردازد که در طرح توسعه، شرکت به تولید نخ پنبه و پارچه جین خواهد پرداخت. این طرح همکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای توسعه ۳۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت.

استاندار زنجان در نماز جمعه شهرستان ابهر حضور یافتند و با خانواده حاج یحیی قزوینی پدر دو شهید اکبر و عبدالرسول قزوینی شهر ابهر دیدار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز