خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان؛

افتتاح پروژه کنترل سیلاب روستای ولیدر طارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۱۸

همزمان با هفته سالروز پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی، پروژه کنترل سیلاب در روستای ولیدر طارم افتتاح می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: اجرای عملیات آبخیزداری در بیش از ۱۵ هکتار، اجرای کمربند حفاظتی برای۲۰ کیلومتر و نیز مبارزه با آفات و بیماری‌های جنگلی در۵۹۶ هکتاری جزو اقدامات در دولت یازدهم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهمن اسکندری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، امروز، یکشنبه(۱۹بهمن) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: در این ایام، بهره ۲۰ هزار اصله نهال در بخش انگوران شهرستان ماهنشان نیز کاشته می‌شود.

وی از برگزاری مراسم جنگ شادی ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال مسابقات فرهنگی و هنری ویژه فرزندان کارکنان این اداره کل در کنار برگزاری مسابقات فوتبال داخل اداره بین ادارات تابعه و ستادی استان نیز در برنامه داریم.

به گفته اسکندری، تشکیل نمایشگاه دستاوردهای ویژه بخش منابع طبیعی و گرامی داشت سالگرد انقلاب اسلامی در کنار آذین‌بندی محوطه اداره کل و ارسالSMS شادباش این ایام به اصحاب رسانه‌ها نیز جزو برنامه‌های این اداره است.

اسکندری درباره دستاوردهای بخش منابع طبیعی و آبخیزداری این استان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد: اجرای عملیات آبخیزداری در بیش از ۱۵ هکتار، اجرای کمربند حفاظتی برای۲۰ کیلومتر و نیز مبارزه با آفات و بیماری‌های جنگلی در۵۹۶ هکتاری جزو اقدامات در دولت یازدهم بوده است.

وی در پایان سخنان خود، از استعدادیابی و تخصیص اراضی برای بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی به میزان۱۶۰۰ هکتار خبر داد و گفت: در این مدت، واگذاری زمین در قالب طرح مرتعداری به میزان۲۰ هزار هکتار، جنگل‌کاری در۵۰۰ هکتار و نیز تولید یک میلیون نهال را در برنامه داشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز