خبرگزاری کار ایران

با هدف رفع تداخل اراضی ملی و دولتی صورت می گیرد؛

اجرای طرح کاداستر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۲۰

با هدف تکریم ارباب رجوع و رفع تداخل اراضی ملی و دولتی و قوانین اصلاحات اراضی، اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در دستور کار منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان قرار داد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار پس از اجرای کامل پروژه و تکمیل پوشش استانی، راه‌اندازی سایت با پوششWEB GIS با هدف امکان اخذ پاسخ استعلام به صورت غیر حضوری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جلیل سلطان‌نژاد، معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: این طرح در راستای اجرای ماده۹ قانون افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی از محل اعتبارات ملی سال جاری در۱۲۷ روستای استان اجرا می‌شود.

سلطان‌نژاد با بیان این‌که طرح در سطح ۲۴۲ هزار و ۳۰۰ هکتاری اجرا می‌شود، ادامه داد: با استفاده از این طرح، آخرین نقشه‌های اجرای مقررات، تصاویر ماهوره‌ای، عکس‌های دهه۴۰ و استفاده از کادر فنی در دستور کار خود قرار داد.

وی دراین خصوص یادآور شد: در صورت تامین اعتبار پس از اجرای کامل پروژه و تکمیل پوشش استانی، راه‌اندازی سایت با پوششWEB GIS با هدف امکان اخذ پاسخ استعلام به صورت غیر حضوری در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز