خبرگزاری کار ایران

گرامی‌داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت گار زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۹۹

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم جشنی با حضور جمع زیادی از مدیران، کارکنان و خانواده تلاشگر گاز زنجان برگزار شد.

با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره مجاهدت‌ها و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی به رهبری امام راحل(ره) گرامی داشته شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سید سعید عسگریان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، در جمع خانواده‌ها و فرزندان دانش آموز و دانشجوی کارکنان این شرکت، با قدردانی از کارکنان خدوم و خانواده‌های آنان با اشاره به حرکت عظیم مردمی در دوران پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی را مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم در به ثمر نشاندن این پیروزی و موفقیت عظیم عنوان کرد و گفت: این انقلاب شکوه‌مند که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم به ثمر نشست؛ الگوی تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان است.

عسگریان از افتتاح و کلنگ زنی ۴۶ طرح گاز رسانی برای اتصال ۸ هزار و ۴۴۴ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: با همت کارکنان خدوم این شرکت که هم اکنون نیز به دلیل حضور در پروژه‌ها؛ نتوانسته‌اند در این جشن حاضر شوند؛ ۱۸ طرح گازرسانی روستایی افتتاح و ۲۸ طرح دیگر، کلنگ زنی شد تا گامی برای اتصال ۸ هزار و ۴۴۴ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور برداشته شود.

عسگریان اعلام کرد: برای افتتاح ۹۴ طرح گاز رسانی که شامل افتتاح گاز رسانی به ۱۸روستا؛ کلنگ زنی ۲۸ روستا، گازرسانی به ۴۷ واحد صنعتی و مجتمع عمده و جایگاه سی ان جی؛ ۳۹ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران؛ هزینه شده است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه ابراز داشت: ما هر چه داریم از ولایت فقیه است و اگر بعد از انقلاب اسلامی تابع ولی فقیه نبودیم، تلاش و کوشش ما بی‌ثمر مانده و به رشد و تعالی که امروز شاهد آن هستیم؛ نمی‌رسیدیم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان نیز با تبریک ایام مبارک و خجسته سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ گرامیدشت یاد و خاطره امام راحل(ره) شهدای گرانقدر انقلاب با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و موفقیت بیش از پیش دولت تدبیر و امید از حضور پر شور کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان، قدردانی کرد و گفت: گردهمایی این روز فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی است که همه مدیون ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم با خدماتی که ارائه می‌دهیم؛ قدردان زحمات آنان باشیم.

نادر رابطی با اشاره به اینکه امیدواریم برگزاری این جشن حرکتی فرهنگی در ادامه زحمات و تلاش و کوشش شبانه روزی خانواده محترم شرکت گاز استان زنجان باشد از زحمات مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، عوامل اجرایی این جشن، همکاران تلاشگر روابط عمومی، واحد‌های حراست، حمل نقل، امور مالی، امور اداری و کلیه عواملی که در برگزاری این جشن حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم که در سالن فرهنگسرای هلال زنجان برگزار شد؛ اوقاتی شاد برای خانواده شرکت گاز استان زنجان؛ فراهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز