خبرگزاری کار ایران

مشاور امور بانوان بهزیستی استان زنجان خبر داد:

زنان سرپرست خانوار زنجانی در گیلان خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۰۸

نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با حضور زنان سرپرست خانوار زنجانی در استان گیلان برگزار شد.

مشاور امور بانوان بهزیستی استان زنجان، گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر کمک به وضعیت اقتصادی خانوار‌ها می‌تواند منجر به توسعه اشتغال در سطح منطقه به ویژه مناطق محروم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فاطمه معاصری، مشاور امور بانوان بهزیستی استان زنجان، امروز، دوشنبه(۲۰بهمن) با اعلام این خبر گفت: گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از شهرستان‌های ابهر، خرمدره و خدابنده با نمایش محصولات خود در نمایشگاه گیلان توانمندی‌ها و صنایع دستی خود را به نمایش گذاشتند.

مشاور امور بانوان بهزیستی استان زنجان افزود: این نمایشگاه با محوریت تبیین نقش آفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی و با چندین هدف در ۷منطقه از کشور برگزار شد.

وی زمینه سازی مؤثر برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور توسط بانوان فعال، ایجاد روح همکاری ملی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در زنان و به تبع آن در جامعه را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

معاصری تقویت بنیه اقتصادی خانواده‌ها با تأکید بر خانواده‌های زن سرپرست را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر کمک به وضعیت اقتصادی خانوار‌ها می‌تواند منجر به توسعه اشتغال در سطح منطقه به ویژه مناطق محروم شود.

صنایع دستی و تولیدات زنان سرپرست خانوار شامل عروسک‌های بافتنی، کیف‌های چرم دست ساز، وسایل آشپزخانه، کارت پستال عید، رومیزی‌های ترمه دوزی شده، نقل بیدمشک و… است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز