خبرگزاری کار ایران

بیانیه استاندار زنجان به مناسبت ۲۲بهمن؛

۲۲بهمن؛ نماد همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۱۵

۲۲بهمن روز تاکید ملت بزرگ ایران بر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار کبیر آن است.

ایام الله دهه فجر یادآور فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملتی است که با پیروی از اسلام و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) رژیم استبدادی پهلوی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی را در این آب و خاک مستقر نمود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، در قسمتی از بیانیه جمشید انصاری، استاندار ز نجان آمده است: ۲۲بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی و نماد همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران و تبعیت آنان از رهبری انقلاب است که در طول سی و شش سال گذشته همواره از سوی مردم با شکوه و عظمت پاس داشته شده و اقشار مختلف مردم با گرایش‌های سیاسی متفاوت و علایق و سلایق مختلف، دوش به دوش و دست در دست یکدیگر این روز بزرگ و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهیدان را گرامی داشته‌اند.

۲۲ بهمن امسال نیز، همانند سال‌های گذشته فرصت و مجالی برای نشان دادن وحدت ملت و عزم و اراده ملی برای پیمودن راه شهیدان و امام عزیز است. ملت بزرگ و فهیم ایران با درک حساسیت شرایط بین المللی و منطقه‌ای، برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت برآمده از اراده عمومی ملت، یکبار دیگر به صحنه می‌آیند تا ضمن تاکید بر حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، پایبندی خود به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام و با رهبری فرزانه انقلاب تجدید بیعت کرده و با حضور مقتدرانه و متحد و یکپارچه خود در این عرصه پشتیبانی خود را از دولت و برنامه‌های آن برای اعتلای ایران اسلامی اعلام کنند.

اینجانب به‌عنوان خدمتگزار شما از مردم رشید و انقلابی استان که در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع از دستاوردهای آن پیشتاز بوده و حضوری موثر و آگاهانه داشته‌اند، درخواست می‌کنم همگام با ملت بزرگ ایران در این عرصه، حضوری حماسی داشته و صفحه زرین دیگری در سوابق درخشان خود در حمایت از آرمان‌های انقلاب به یادگار بگذارند.

جمشید انصاری
استاندار زنجان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز