خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید کشور در حاشیه راهپیمایی مردم زنجان تاکید کرد:

امروز مردم ایران آزاد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۷۳

استقلال و آزادی مهم‌ترین هدیه و ثمره انقلاب اسلامی برای ملت ایران بوده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: استقلال و آزادی مهم‌ترین هدیه انقلاب به ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی، امروز چهارشنبه(۲۲بهمن) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و حماسه ملی ایران اسلامی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران امروز آزاد هستند، برای سرنوشت خود تصمیم گیری و کشور را به دست خود اداره می کنند.

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی در ایران یادآورشد: مردم همیشه در صحنه نشان داده اند که خاطره خوبی از روز پیروزی انقلاب اسلامی دارند.

وی در ادامه با اشاره به خلق حماسه مردم زنجان در این روز حماسه ملی اظهار داشت: این روز، زمان جشن و پیروزی ملت ایران و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران, با تاکید بر پیام این حضور به دشمنان، ایستادگی ملت ایران در برابر تمام توطئه ها و سختی های تحمیل شده از سوی مستکبران و جهانخواران است، گفت: ملت ایران برای حفظ استقلال و آزادی خود همواره در صحنه هستند.

این مسئول کشوری در پایان سخنان خاطر نشان کرد: ملت ایران برای حفظ استقلال و آزادی خود تا پای جان ایستاده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز