خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

اتصال ۸ هزار و ۴۴۴ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۴۶

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛ ۱۸ طرح گازرسانی روستایی افتتاح و ۲۸ طرح دیگر، با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور کلنگ زنی شد تا گامی برای اتصال ۸ هزار و ۴۴۴ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور برداشته شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: با همت کارکنان خدوم و تلاشگر شرکت گاز استان زنجان ۴ هزار و ۷۰۱ خانوار روستایی دیگر از این نعمت الهی برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، هوشنگ خندان‌دل با بیان اینکه تلاش‌های قابل توجهی از طرف دستگاه‌های اجرایی برای تامین زیرساخت‌ها در روستا‌ها انجام می‌شود که امروز شاهد بهره‌برداری شبگه گاز ۱۸ روستا در استان زنجان هستیم، گفت: با این اقدام ۵۵ درصد روستاهای استان زنجان تحت شبکه گاز رسانی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه روستاهای استان زنجان در بین روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز ۵ یا ۶ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دو سال آینده تمامی روستاهای استان زنجان با جمعیت بالای ۲۰ خانواز تحت پوشش شبکه گاز رسانی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان نیز؛ اعتبار هزینه شده برای ۱۸ طرح گاز رسانی روستایی را ۱۳میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان؛ از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد و افزود: با این اقدام ۳ هزار و ۷۴۳ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

سید سعید عسگریان با اعلام اینکه برای کلنگ زنی ۲۸ طرح روستایی دیگر نیز؛ نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است؛ ابراز داشت: با همت کارکنان خدوم و تلاشگر شرکت گاز استان زنجان ۴ هزار و ۷۰۱ خانوار روستایی دیگر از این نعمت الهی برخوردار می‌شوند.

وی از بهره‌مندی ۵۲ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: با افتتاح طرح‌های گاز رسانی روستایی در دهه مبارک فجر؛ خانوار روستایی بهره‌مند استان به ۵۵ بیش از درصد می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، روستاهای دارای سکنه استان را ۹۰۸ روستا اعلام کرد که با افتتاح طرح‌های گاز رسانی روستایی؛ تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز استان به ۲۶۹ روستا می‌رسد.

عسگریان افزود: ۶۲ روستا نیز در دست اقدام است که با اتمام مراحل گاز رسانی، و بهره‌مندی ۹ هزار و ۴۳۰ خانوار روستایی دیگر از نعمت گاز طبیعی؛ شاهد بهره‌مندی ۶۴ درصدی خانوارهای روستایی استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز