خبرگزاری کار ایران

به همت بهزیستی شعبه انجمن مددکاری اجتماعی زنجان؛

انجمن مددکاری اجتماعی زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۷۱

همزمان با دهه مبارک فجر و به همت بهزیستی شعبه انجمن مددکاری اجتماعی زنجان افتتاح شد و آماده عضو گیری از مددکاران این استان است.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان، گفت: یک مددکار باید دارای توانمندی‌های روحی خاص باشد و با روحیه‌ای قوی بتواند مشکلات و معظلاتی را که در زندگی انسان‌ها می‌بیند تحمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رزاق منافی، رئیس بهزیستی شهرستان زنجان، امروزشنبه(۲۵بهمن) با اعلام این خبر، گفت: انجمن مددکاران اجتماعی انجمنی است صنفی، علمی و تخصصی که بصورت غیر سیاسی و غیر انتفاعی فعالیت می‌کند.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان افزود: این انجمن با هدف مطالعه و بررسی مسائل و مشکلات مختلف حرفه مددکاران شاغل در بخش‌های دولتی و خصوصی و ارائه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های لازم و همچنین پیگیری رفاه و حمایت‌های صنفی مددکاران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به حضور مددکاران در بهزیستی اظهار داشت: مددکاران می‌توانند با فعالیت تخصصی و نوع نگاه متفاوت اجتماعی بسیاری از مشکلات مددجویان بهزیستی را رفع کنند.

وی هدف مددکاران را کمک به افراد نیازمند به خدمات اجتماعی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: مددکاران به افراد نیازمند به خدمات اجتماعی کمک می‌کنند تا خود را بیابند، مشکل خود را بشناسند وسپس راه حل آن را پیدا کنند.

منافی تصریح کرد: یک مددکار باید دارای توانمندی‌های روحی خاص باشد و با روحیه‌ای قوی بتواند مشکلات و معظلاتی را که در زندگی انسان‌ها می‌بیند تحمل کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: مددکاران اجتماعی همواره به دنبال ایجاد رابطهٔ حرفه‌ای مبتنی بر اصل احترام به انسان‌ها و رعایت اصول و ارزش‌های انسانی هستند.

وی درادامه به تحقیق و پژوهش در زمینه مسائل اجتماعی و بهره گیری از یافته‌های علمی و عملی خدمات مددکاران اجتماعی به منظور کمک به ارتقاء علمی و حرفه‌ای مددکاران اجتماعی به عنوان یکی از مهم‌ترین آیتم‌های ایجاد شعبه
مددکاران اجتماعی در زنجان اشاره کرد.

کلینیک مددکاری فردای روشن با همکاری بهزیستی استان زنجان انجمن مددکاران اجتماعی شعبه زنجان را راه اندازی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز