خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

سرمایه‌گذاران به گسترش صنایع تبدیلی طارم توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۰۷

خام‌فروشی در محصولات معدنی و کشاورزی یکی از آفت‌های اقتصادی جامعه است که باید با گسترش صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در این بخش؛ موجب تقویت اقتصاد و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با مدیران واحدهای صنعتی شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان طارم دیدار کرد.

به گزارش ایلنا؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در این دیدار گفت: تکمیل شبکه زیرساخت تلفن شهرک صنعتی طارم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر کارهای صورت گرفته در این شهرک است.

ناصر صیدی اظهار داشت: امسال کارهای عمرانی خوبی در شهرک صنعتی طارم انجام شده که ازجمله آنها می‌توان به اخذ مجوز و حفاری یک حلقه چاه و حفاری آن در این شهرک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اشاره کرد.

وی ادامه داد: تکمیل شبکه زیرساخت تلفن شهرک صنعتی طارم نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر کارهای صورت گرفته در این شهرک است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان طارم گفت: تقویت و گسترش صنایع تبدیلی در این منطقه باتوجه به وجود تنوع در محصولات کشاورزی می‌بایست در اولویت سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

صیدی؛ محصولات کشاورزی ازجمله زیتون را یکی از مهمترین تولیدات این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه درحال حاضر خام فروشی در محصولات معدنی و کشاورزی یکی از آفت‌های اقتصادی جامعه ما بشمار می‌رود که باید با گسترش صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در این بخش موجب تقویت اقتصاد و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی شد.

در ادامه‌ی این جلسه؛ مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی به طرح سولات ونقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان نیز عملیات اجرایی واحد ریخته‌گری اتوماتیک قطعات فلزی و تولید ماشین‌آلات اتوماتیک تراش با حضور امام جمعه شهرستان طارم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی شهرستان طارم آغاز شد.

این واحد با هدف تولید ماشین‌آلات سی ان سی و سایر ربات‌های صنعتی با کاربری صنایع چوب، سنگ‌های ساختمانی و فلزات اقدام به فعالیت می‌کند.

ناحیه صنعتی طارم با مساحت ۶۴/۱۴ هکتار و شهرک صنعتی طارم با مساحت ۵۰ هکتار در ۷۵ کیلومتری زنجان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز