خبرگزاری کار ایران

همایش ملی «سبک زندگی، نظم و امنیت» در استان زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۷۰

دبیر اجرایی همایش ملی «سبک زندگی، نظم و امنیت» در استان زنجان در هفت محور در(۳۱ اردیبهشت) سال آینده در استان زنجان خبر داد.

دبیر اجرایی همایش ملی «سبک زندگی، نظم و امنیت» در استان زنجان، گفت: حوزه‌ها و نهادهای تاثیرگذار بر سبک زندگی و متاثر از آن با رویکرد نظم و امنیت، فرصت‌ها، تهدید‌ها و آسیب‌های موجود در سبک زندگی ایرانیان با رویکرد نظم و امنیت، جایگاه و نقش پلیس در ارتقاء سبک زندگی، آینده پژوهی در حوزه‌های زیر با اهداف ارتقای سبک زندگی و نظم و امنیت و نقش مدیریت، برنامه ریزی و طراحی شهری در سبک زندگی و نظم و امنیت از دیگر محورهای این همایش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا موسوی، دبیر اجرایی همایش ملی سبک زندگی، نظم و امنیت در استان زنجان، امروز، چهارشنبه(۲۹ بهمن) در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: این همایش در هفت محور و با مشارکت ۱۰ دانشگاه و ۲۰ ارگان در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از ارسال ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و افزود: همایش مذکور از سوی نیروی انتظامی استان زنجان و با همکاری دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول مهلت ارسال مقالات را(۲۰ اسفند) امسال عنوان کرد و یادآور شد: چیستی و چرایی مفاهیم سبک زندگی، نظم و امنیت و رابطه آن‌ها یکی از محورهای این همایش است.

به گفته موسوی، حوزه‌ها و نهادهای تاثیرگذار بر سبک زندگی و متاثر از آن با رویکرد نظم و امنیت، فرصت‌ها، تهدید‌ها و آسیب‌های موجود در سبک زندگی ایرانیان با رویکرد نظم و امنیت، جایگاه و نقش پلیس در ارتقاء سبک زندگی، آینده پژوهی در حوزه‌های زیر با اهداف ارتقای سبک زندگی و نظم و امنیت و نقش مدیریت، برنامه ریزی و طراحی شهری در سبک زندگی و نظم و امنیت از دیگر محورهای این همایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز