خبرگزاری کار ایران

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان خبر داد:

همایش آسیب شناسی روند مناسب‌سازی شهری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۱۷

همایش آسیب‌شناسی روند جاری مناسب سازی در محیط‌های شهری با همکاری بهزیستی استان زنجان و دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان، گفت: همه آحاد جامعه باید قادر باشند آزادانه و بدون خطر در محیط پیرامون خود اعم از ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرهاد میرزایی، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان، امروز، پنج شنبه(۳۰بهمن) با اعلام این خبراظهار داشت: این همایش با هدف بررسی راه‌های مناسب سازی محیط‌های شهری استان زنجان بصورت علمی و عملی برگزار خواهد شد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان در ادامه تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، راه و شهرسازی دفتر فنی استانداری، نظام مهندسی، شهرداری، شورای شهر و جامعه معلولین از اعضای ستاد مناسب سازی شهری هستند.

وی در این خصوص اظهار داشت: مناسب سازی یعنی ایجاد محیط‌های بدون مانع و یا تسهیل دسترسی برای همه و این یکی از راه کارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای افراد جامعه بویژه معلولین و سالمندان است.

این مقام مسئول دراستان زنجان یادآورشد: همه آحاد جامعه باید قادر باشند آزادانه و بدون خطر در محیط پیرامون خود اعم از ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار باشند.

همایش آسیب‌شناسی روند جاری مناسب سازی در محیط شهری ۱۲اسفندماه در سالن همایش‌های دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز