خبرگزاری کار ایران

تجلیل امام جمعه از مدیر عامل و مسئول فرهنگی شرکت آب و فاضلاب زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۷۸

همه دست اندرکاران آن دستگاه که در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز فعالیت دارند کمال تشکر را داریم و امیدواریم تلاش‌های به‌عمل آمده مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

تجلیل از مدیر عامل و مسئول فرهنگی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان توسط امام جمعه زنجان به علت فعالیت‌های فرهنگی در زمینه ترویج نماز در دستگاه‌های اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از مدیرعامل و مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در متن این لوح آمده است: با عنایت به اینکه در ارزیابی انجام گرفته از فعالیت‌های نمازی، دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۲ در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مطابق با دستورالعمل نظام جامع نظارت و برنامه ریزی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و پس از بررسی مستندات ارسالی توسط هیئت ارزیابی و داوری استان عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از حیثکسب توانایی‌های لازم و دستیابی به نتایج مطلوب در فعالیت‌های استانی و شهرستانی ضمن کسب ۹۳ امتیاز شایسته تقدیر ویژه ارزیابی شده است.

لذا از جنابعالی و همه دست اندرکاران آن دستگاه که در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز فعالیت دارند کمال تشکر را داریم و امیدواریم تلاش‌های به‌عمل آمده مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز