خبرگزاری کار ایران

درپی بارش سنگین برف صورت گرفت؛

امدادرسانی به۵۱۸ نفرمسافر گرفتار در برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۳۶

بیش از ۲۱۷ نفرمسافر در راه مانده در مسجد غزال و طارم، مسافرخانه بین راهی، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر با توزیع پتو، خرما و بیسکویت اسکان موقت داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: در این عملیات امدادی ۲۰ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان برای امداد رسانی به مسافرین در راه مانده محورهای مواصلاتی استان را پوشش داده‌اند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو، امروز شنبه(۲اسفند) بااعلام این خبر، اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین، شب گذشته در محورهای برف گیر استان؛ اکیپ‌های امدادی در پایگاه‌های استان از ساعت ۱۷ روز جمعه یکم اسفند در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: محورهای مختلف به‌طور مرتب کنترل و توسط اکیپ‌های عملیاتی طرح امداد نجات زمستانی امداد رسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این عملیات‌ها به ۵۱۸ نفر مسافر در راه مانده با بستن زنجیر چرخ وهدایت به مسیر اصلی امدادرسانی شد.

آقاجانلو گفت: بیش از ۲۱۷ نفرمسافر در راه مانده در مسجد غزال و طارم، مسافرخانه بین راهی، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر با توزیع پتو، خرما و بیسکویت اسکان موقت داده شدند.

آقاجانلو خاطر نشان کرد: در این عملیات امدادی ۲۰ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان برای امداد رسانی به مسافرین در راه مانده محورهای مواصلاتی استان را پوشش داده‌اند.

تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر زنجان، خرم دره، ابهر، طارم، ماهنشان، ایجرود و خدابنده در امداد رسانی شب گذشته فعالیت داشتند.

در این طرح به منظور کمک رسانی به مسافرین در راه مانده ناشی از برف و کولاک و حوادثجوی کلیه پایگا‌ها به امکانات اسکان اضطراری مثل وسایل گرم کننده؛ پتو؛ تغذیه اضطراری… تجهیز شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز