خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک زنجان خبر داد:

آزمون پیشرفت تحصیلی در مدارس متوسطه دوره دوم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۴۵

آزمون پیشرفت تحصیلی، ویژه دانش آموزان متوسطه دوره دوم، روز دوشنبه، چهارم اسفند ماه، شیفت صبح ساعت؛ ۱۱ و بعد از ظهر؛ ساعت ۱۶ در آموزشگاه های این دوره برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک زنجان، گفت: برگزاری این آزمون موجب علاقه و انگیزه دانش‌آموزان برای کسب موفقیت بیشتر و جبران کمبودهای آموزشی آنان و همچنین تکرار و مرور مطالب درسی و آمادگی برای امتحانات نوبت اول و پایانی خرداد ماه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مجید دویرانی، امروز یکشنبه(۳اسفند) با اعلام این خبر، گفت: سوالات آزمون مربوطه روز یکشنبه در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون با هدف ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، میزان اثربخشی و کیفیت آموزشی و مقایسه علمی دانش‌آموزان با سایر مدارس هم‌تراز برگزار می‌شود.

دویرانی در خصوص اثر بخشی این آزمون، تصریح کرد: برگزاری این آزمون موجب علاقه و انگیزه دانش‌آموزان برای کسب موفقیت بیشتر و جبران کمبودهای آموزشی آنان و همچنین تکرار و مرور مطالب درسی و آمادگی برای امتحانات نوبت اول و پایانی خرداد ماه می‌شود.

معاون آموزش متوسطه ناحیه با بیان اینکه از دانش آموزان بر‌تر دوره قبل تجلیل و قدردانی خواهد شد، خاطر نشان کرد: در دوره قبل، دانش آموزان محمد رضا حسینی دوم ریاضی از آموزشگاه شهید بهشتی یک، فائزه خالقی، فاطمه رمضانی و شقایق محمدی هر سه از گروه دوم انسانی فرزانگان یک زنجان رتبه‌های بر‌تر دوره قبل را به دست آوردند که از آنان تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز