خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید زنجان خبر داد:

اعطاء ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۲

از ابتدای سال تاکنون ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان مشاغل خانگی در استان زنجان قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید زنجان، گفت: این صندوق تسهیلات ۲۴ میلیارد ریالی متقاضیان را شناسایی و به بانک‌های عامل برای پرداخت معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر وفایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید زنجان، امروز، یکشنبه(۳ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبه هیات امنای صندوق و تائید بانک مرکزی نام صندوق از مهر امام رضا(ع) به صندوق کارآفرینی و امید تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه این صندوق در حوزه شناسایی و پرداخت تسهیلات به کارآفرینان دارای ایده نو و پشتیبانان مشاغل خانگی و کارگاهی و شبکه‌های تولید است، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات به متقاضیان اختصاص یافته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سهیه صندوق استان در سال جاری ۱۱۱ میلیارد ریال است، افزود: ۲۰ میلیادر ریال از این اعتبارات در قالب وام ضروری و رفع معیشت از سفر ریاست جمهوری به استان از طریق سامانه سامد به صندوق ارجاع داده شده است.
وفایی در ادامه با یادآوری اینکه تسهیلات تخصیص یافته به این افراد تا سقف ۵۰ میلیون ریال است، افزود: ۵ هزار و ۲۰۰ فقره درخواست مربوط به سفر رئیس جمهور به استان بود که به صندوق کارآفرینی و امید محول شد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه تمام درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفته و به واجدین شرایط در حال پرداخت تسهیلات هستیم، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی به تسهیلات مشاغل خانگی تا سقف یک میلیارد ریال به پشتیبانان اشاره کرد و افزود: در این حوزه افراد مستقل به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وفایی در پایان، سهم تسهیلات مشاغل خانگی ازاعتبارات صندوق را ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این صندوق تسهیلات ۲۴ میلیارد ریالی متقاضیان را شناسایی و به بانک‌های عامل برای پرداخت معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز