خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان خ داد:

بهزیستی استان زنجان در برنامه ریزی توسعه و ترویج فرهنگ نماز شایسته تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۶۰

بهزیستی استان زنجان طبق دستورالعمل نظام جامع نظارت و برنامه ریزی توسعه و ترویج فرهنگ نماز شایسته تقدیر شناخته شد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان، گفت: پس از بررسی مستندات ارسالی توسط هیئت ارزیابی و داوری استان عملکرد اداره کل بهزیستی استان زنجان از حیثکسب توانایی‌های لازم مورد سنج قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، حجه الاسلام یوسف مصطفوی، دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان، در این زمینه، گفت: طی لوح تقدیر از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان از مدیر کل بهزیستی تقدیر ویژه شد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان در ادامه افزود: پس از بررسی مستندات ارسالی توسط هیئت ارزیابی و داوری استان عملکرد اداره کل بهزیستی استان زنجان از حیثکسب توانایی‌های لازم مورد سنج قرار گرفت.

وی، با اشاره به کسب امتیاز ۹۰در بررسی صورت گرفته اظهار داشت: بهزیستی ضمن کسب ۹۰امتیاز شایسته تقدیر ویژه ارزیابی و اعلام شود.

در ارزیابی صورت گرفته از دبیر شورای فرهنگی بهزیستی به عنوان رابط نماز نیز تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز