خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان زنجان از مردم درخواست کرد:

صرفه جویی مصرف آب در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۸۷

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان, گفت: کوتاهترین و بهترین راه برای دسترسی به یک وضعیت پایدار در آب رسانی به مردم است مشارکت همگانی مردم خوب استان است که باید به صورت جدی در امر صرفه جویی قدم بردارند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, گفت: اگر مردم مثل گذشته ما را یاری کنند و از اسراف در امر خانه تکانی و مصارف غیرضروری پرهیز کنند با کمترین مشکل سال جاری وسال پیش رو را سپری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان, علیرضاجزء قاسمی, مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, امروز چهارشنبه(۶اسفند) با بیان این درخواست اظهار داشت: با عنایت به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و نظر به فرهنگ و باور غلط مصرف بی رویه آب در ایام یاد شده خصوصا در روزهای ۲۵ الی ۲۹ اسفند به همشهریان جهت صرفه جویی و مصرف بهینه آب تاکید کرد.

وی همچنین افزود: در صورت عدم صرفه جویی در مصرف آب با توجه به کاهش نزولات آسمانی و محدویت منابع تامین آب احتمال بروز مشکلات حادی در مناطق مختلف شهر، از جمله قطعی و یا افت فشار شدید آب فراهم می‌کنند که مشترکین تحت پوشش را با مشکل مواجه خواهد کرد.

جزء قاسمی با تبیین شرایط ویژه‌ای که در خصوص وضعیت آب در استان حاکم گردیده تصریح کرد: رسانه‌ها باید از فرصت‌های مغتنمی که در اختیار شان هست برای فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف استفاده کرده و با شرکت آبفای استان همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز