خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛

اجرای نمایش با مضامین دینی و انقلابی توسط هنرمندان زنجانی در جنوب کشور

کد خبر : ۲۶۸۴۷۴

رئیس حوزه هنری استان زنجان از اجرای نمایش با مضامین دینی و انقلابی توسط هنرمندان زنجانی در جنوب کشور خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: طبق برنامه این افراد از یادمان‌های مختلف دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، حمیدرضا اسماعیلی اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مناسبتی ویژه روز هنر انقلاب اسلامی در زنجان اعزام 40 نفر از هنرمندان و نویسندگان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور است، تصریح کرد: این اقدام به هدف آشنایی بهتر و بیشتر هنرمندان با مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور و همچنین عملیات‌های انجام شده در این مناطق صورت گرفته است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از هنرمندان، خوشنویسان، نقاش‌ها، عکاسان، نویسندگان،  هنرمندان مجسمه‌ساز و ... در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند، اضافه کرد: طبق برنامه این افراد از یادمان‌های مختلف دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق با شهدا و خلق آثار هنری جدید مرتبط با موضوع دفاع مقدس و همچنین شهید آوینی از اهداف این اردو است، تصریح کرد: در همین راستا امروز با حضور جمعی از هنرمندان نمایشی با مضامین دینی و انقلابی توسط چند تن از هنرمندان بخش نمایشی به اجرا درآمد.

اسماعیلی همچنین از برگزاری شب خاطره با حضور هنرمندان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه نیز در محل عملیات کربلای 5 شلمچه با حضور تعدادی از راویان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

گفتنی است، امسال به مناسبت 20 فروردین روز هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در سطح استان در حال اجرا است، که از جمله آن  برپایی نمایشگاهی از آثار هنری تولید شده با مضامین دینی و انقلابی در محل مصلی و دانشگاه‌های زنجان،  نمایش فیلم از تولیدات حوزه هنری استان در مساجد و پایگاه‌ها، برگزاری برنامه بزرگداشت شهید آوینی در محل شهادت این شهید بزرگوار، تولید آثار نقاشی، خوشنویسی، فیلم مستند و عکاسی با موضوع انقلاب اسلامی و غواصی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز