خبرگزاری کار ایران

آمادگی بیش از 40 رسانه فعال برای حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان از اعلام آمادگی ۴۰ رسانه فعال استان اعم از نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، یوسف ناصری، امروز دوشنبه با قدردانی از استقبال رسانه­‌های استان به فراخوان خانه مطبوعات استان زنجان، اظهارداشت: نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری­های استان زنجان از اول تا هفتم دی ماه در موزه کارخانه کبریت زنجان با شعار «رسانه یعنی مردم» برگزار می‌­شود.

ناصری در این زمینه گفت: این نمایشگاه توسط خانه مطبوعات استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری زنجان برگزار می‌­شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه برای هفت روز برگزاری نمایشگاه عناوینی در نظر گرفته شده است، از برگزاری کارگاه ­های آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان، اختصاص غرفه برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت آشنا ساختن کودکان و نوجوانان با امور مربوط به رسانه، از دیگر برنامه‌­های این نمایشگاه است که مدیر خانه مطبوعات به آن اشاره کرد.

 ناصری در بخشی از سخنان خود، اضافه کرد: غرفه ­های این نمایشگاه سه روز قبل از مراسم افتتاحیه در اختیار رسانه‌های استان قرار می‌­گیرد تا آنان نسبت به غرفه آرایی اقدام کنند.

کد خبر : ۳۲۹۵۱۷