خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

21 هزار مورد وقف در زنجان به ثبت رسیده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۲۷۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تعداد موقوفات استان را بیش از 21 هزار مورد اعلام کرد و گفت: هریک از این موقوفات نیات متفاوتی دارند که براساس این نیات هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام احمد نیکنام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه‌های هفته وقف اظهار کرد: رسانه‌ها زوایای پنهان جامعه را رصد کرده و برای گوشزد به متولیان پررنگ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته وقف برنامه های متعددی برگزار می شود، ادامه داد: به همین مناسبت جام ورزشی وشوو در زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام نیکنام به توزیع البسه به نیازمندان به مناسبت فصل سرما اشاره کرد و یادآور شد: تجلیل از واقفین خیراندیش، همایش وقف، رسانه و چشم انداز فرارو، دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان و تجلیل از هیات امنای مساجد از اهم برنامه های این هفته است.

این مقام مسئول تعداد موقوفات استان زنجان را بیش از 21 هزار مورد اعلام کرد و گفت: هریک از این موقوفات نیات متفاوتی دارند که براساس این نیات هزینه می شود.

وی تعداد موقوفات این هفته را 31 مورد عنوان کرد و ادامه داد: 13 مورد این موقوفات در شهرستان ابهر و 3 محورد در خدابنده اهداء شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به اعزام زائران به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: به جهت اجرای طرح های مختلف در امامزادگان این مراکز به قطب فرهنگی تبدیل شده است.

وی با یادآوری اینکه استان زنجان امامزداگان معتبری دارد که پتانسل معنوی بالایی به استان داده است، ادامه داد: در استای توسعه امامزادگان طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم(ع) در دست اقدام است.

وی در ادامه با یادآوری اینکه احیاء مساجد بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع می کند، خاطرنشان کرد: تنها سازمانی که می ‌تواند در امور مساجد مداخله کند اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز