خبرگزاری کار ایران

رئیس مناسب سازی شهرداری زنجان خبرداد:

راه‌اندازی نخستین ون ویژه معلولان تا پایان سالجاری

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۳۹۱

رئیس کمیته مناسب سازی شهرداری زنجان از خرید آژانس ویژه معلولان خبر داد و گفت: اولین ون مخصوص معلولان تا پایان امسال راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پریسا شعبانی رئیس کمیته مناسب سازی شهرداری زنجان با حضور در غرفه ایلنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در راستای مناسب سازی شهری اقدامات خوبی به همت شهردای انجام شده است.

شعبانی با یادآوری اینکه مناسب سازی ساختمان ها اداری و تجاری یکی از آیتم های ارائه نقشه پروانه و پایان کار محسوب می‌شود، ادامه داد: در صورتی که این آیتم رعایت نشود پایان کار ارائه نخواهد شد.

این مقام مسئول به مناسب سازی پارک ها در فضای شهری اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات ورزشی به معلولان ست‌های ورزشی ویژه معلولان خریداری و در پارک ها نصب شده است.

شعبانی به پویا کردن اتوبوس ها و خرید آژانس ویژه معلولان اشاره کرد و ادامه داد: زنجان میزبان یونسکو در این زمینه خواهد شد.

به گفته رئیس کمیته مناسب سازی شهرداری زنجان شورای شهر زنجان به عنوان تنها نماینده مدیریت شهری در این برنامه حضور داشت.

شعبانی درپایان با اشاره به اینکه مناسب سازی به فرهنگ سازی نیازمند است، افزود: اصحاب رسانه نقش موثری در این زمینه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز