خبرگزاری کار ایران

بودجه پیشنهادی سال 95 تا پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری زنجان گفت: بودجه پیشنهادی سال 95 حداکثر تا پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعید ادیبان،اظهار کرد: تدوین بودجه سال 95 شهرداری زنجان از اوایل مهرماه امسال با تشکیل کمیته تدوین بودجه و برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی آغاز شد.

وی با بیان اینکه تدوین بودجه ابتدا در جلسات کارگروه‌های تخصصی و کارشناسی در سطح معاونت‌ها و مناطق شهرداری تشکیل شده است، تصریح کرد: برنامه اتمام جلسات کارگروه‌ها جلسات تدوین بودجه در سطح کمیته تدوین بودجه دنبال شد و تاکنون 18 جلسه برگزار شده است.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: این جلسات از ساعت 17 آغاز و معمولا تا ساعت حدود 10 شب ادامه می‌کرد.

وی از بازدیدهای متعدد از پروژه‌های پیشنهادی در بودجه سال 95 خبر داد و گفت: چندین بار نیز این بازدیدها توسط شهردار زنجان انجام شده است.

ادیبان به اعمال نظر شهروندان در تدوین بودجه شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این نظرات از طرق مختلف از شهروندان گرفته شده بود.

وی نظرسنجی توسط پرسشنامه، از طریق سایت، استقرار همکاران در موزه کارخانه کبریت در زمان برگزاری برخی نمایشگاه‌ها و نامه نگاری و مکاتبات شهروندان را از جمله راه‌های دریافت نظر شهروندان عنوان کرد.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شهرداری زنجان گفت: بودجه پیشنهادی سال 95 حداکثر تا پایان دی‌ماه به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

وی همچنین  در پایان از برگزاری جلسات اصلاح متمم بودجه 94 اشاره کرد و گفت: اصلاح متمم بودجه 94 با برگزاری جلسات متعدد به پایان رسید و 21 دی‌ماه طی لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر زنجان تقدیم شد.

کد خبر : ۳۳۸۹۴۰