خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

طرح‌های نیروگاه‌های برق زنجان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۹۹۱

استاندار زنجان با اشاره به مشخص شدن منابع عملیات ساخت و نصب نیروگاه شماره یک و 2 زنجان ، افزود: این طرحها در نیمه های سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان زنجان، گفت: استان زنجان دارای پتانسیل‌های مناسب در حوزه‌های گوناگون است.

استاندار زنجان، با تأکید بر تعیین تکلیف زنجان در زمینه تصدیگری و واگذاری امور به شرکت‌های خصوصی و خلاءهای موجود در این زمینه اظهار داشت: فعالیت شرکت ایران ترانسفو، سیم و کابل ابهر در توسعه صنعت و برق مطلوب بوده است.

انصاری، با اشاره به اینکه روحیه کارآفرینی در زنجان وجود ندارد، افزود: ضروری است در استان  زنجان روحیه کارآفرینی بوجود آید.

مقام عالی استان، در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر از ظرفیت برق استان زنجان پیمان‌کاران سایر استان‌ها استفاده می‌کنند، تاکید کرد: باید اقداماتی صورت گیرد که پروژه‌های پیمان‌کاری در خود استان زنجان انجام و بهره این ظرفیت‌های استان را برای پیمان‌کاران بومی شاهد باشیم.

مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های استانی در راستای استفاده از ظرفیت حوزه برق و انرژی، گفت: برای پیش بردن اهداف استان در این زمینه احداث نیروگاه‌ها ضروری است.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به مشخص شدن منابع عملیات ساخت و نصب نیروگاه یک و 2 زنجان، افزود: این طرح ها در نیمه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز