خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت

مانور عملیات تشدید نظارت‌های بهداشتی در زنجان کلید خورد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آغاز مانور عملیات تشدید نظارت‌های بهداشتی تا (۱۵ فرودین) سال ۹۵ در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان امروز(1 اسفند) در مانور عملیاتی تشدید نظارت‌های بهداشتی نوروزی اظهار کرد: این مانور در آستانه آغاز سال نو و نظارت بر اماکن عمومی و خدماتی اجرا می‌شود.

صائینی  با یادآوری اینکه نظارت بهداشتی بر این مراکز تا 15 فروردین سال آینده ادامه داد: استان زنجان امسال موفق شد تا رتبه نخست تعداد نظارت‌ها و پایش‌های بهداشتی را در سطح کشوری از آن خود کند.

وی،  به رتبه سوم استان در بخش نمونه‌برداری اشاره کرد و گفت: این مانور نیز در راستای آغاز عملیات نظارت‌های بهداشتی در استان کلید خورد.

به گفته این مقام مسئول تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز نظارت و تشدید بازرسی از اماکن عمومی، نظارت و تشدید از بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی، بهداشت و ایمنی موادغذایی، کنترل بیماری‌های منتقله از آب و موادغذایی، نظارت بر جمع‌آوری و دفع پسماندها و نظارت بر سیستم آب شرب در مناطق شهری و روستایی از دیگر اهداف تعیین شده در اجرای این مانور است.

کد خبر : ۳۴۸۷۷۵