خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در جمع خبرنگاران :

استان زنجان در حال برگزاری انتخاباتی گسترده با 87 کاندیداست

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۴۶۹

استاندار زنجان، انتخابات را یک فرایند دارای مراحل و عوامل مختلف عنوان کرد و گفت: رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شرایط ویژه خود را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان جمشید انصاری، استاندار زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار در حوزه داوطلبی کاندیداهای استان زنجان، گفت: امروز انتخابات استان زنجان، با 87 نفر کاندیدا در حال برگزار ی است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه از این تعداد 39 نفر از حوزه زنجان طارم هستند، افزود: از این تعداد 17 نفر از حوزه شهرستان ابهر ، خرمدره و سلطانیه و 16 نفرخدابنده و 16نفر از ماهنشان ایجرود با مجموع 87 انتخابات در استان زنجان برگزار می شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه انتخابات درحوزه‌های مختلف استان با حضور عوامل اجرایی و هیات‌های نظارتی منتخب شورای نگهبان و ناظرین در این زمینه در حال برگزاری است، تصریح کرد: بالغ بر 15 هزار نفر در حوزه‌های امروز زنجان برگزاری انتخابات این دوره را بر عهده دارند.

انصاری تعداد واجدین شرایط  رای در استان را   775هزار و 820 نفر برشمرد و گفت : حدود 42 هزار و 337 نفر تعداد رای اولی در استان هستند.

استاندار زنجان ، درپایان با اشاره به اینکه صندوق‌های سیار بیشتر در مناطق روستایی است ، افزود: دستگاه‌های مسئول اجرایی برای برخورد با تخلفات و درج تخلفات در پرونده کاندیداها در حال پیگیری و رسیدگی هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز