خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان

۱۶هزار دقیقه برنامه توسط صدا و سیما زنجان تولید و پخش می‌شود

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش ۱۶ هزار دقیقه برنامه به مناسبت ایام نوروز در شبکه اشراق زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سید رضا موسوی با اعلام این خبرگفت: با آمدن صدای پای بهار همکاران با ذوق و بهاری رسانه استانی اشراق با برنامه‌های متفاوتی به استقبال این فصل رویش رفته و تلاش دارند لحظات بسیار خوشی را برای هم استانی‌های عزیز تدارک ببینند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا معاونت صدای مرکز زنجان در نظر دارد با تهیه و پخش بیش از 7500 دقیقه برنامه به استقبال سال جدید برود، بیان کرد: ویژه برنامه " گل بهار" ویژه ایام عید نوروز است که از ساعات قبل از تحویل سال آغاز شده و در طول 13 روز نوروز در دو نوبت صبح و عصر با بخش‌های متنوعی پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خاطر نشان کرد: این معاونت با اجرای برنامه‌هایی همچون معرفی مکان‌های گردشگری استان، بخش مهمانان برنامه، اطلاعات هواشناسی و راه‌ها، گزارش از مهمانان نوروزی، معرفی مراسم و سنت‌های نوروز، تلفن‌های تبریک، مسابقه‌های تلفنی، سفرنامه، بخش‌های نمایشی و... ساعات و ایام خوشی را برای هم استانی‌ها و مسافران نوروزی رقم خواهد زد.

موسوی خاطر نشان کرد: علاوه بر این سایر برنامه‌های روتین رادیو استانی زنجان ازجمله دلخوشلوق، آوا و نوا، کندیمیز، فصل تازه، صدای جوانی و برنامه‌های تامینی نیز هرکدام تلاش خواهند کرد با حال و هوای نوروز برنامه‌های متنوعی را تولید و پخش کنند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه معاونت سیمای مرکز زنجان هم برنامه‌ریزی‌های خوب و متنوعی را برای ایام نوروز تدارک دیده است، تصریح کرد: ویژه‌برنامه «نوروز گلی» برنامه‌ای است که با آیتم‌های متنوع و شاد، لحظات تحویل سال را با هم استانی‌ها خواهد بود و تلاش دارد تا ساعات به یادماندنی را برای هموطنان فراهم کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژه برنامه ایام نوروز سیما «بهار نغمه سی» است، اضافه کرد:  این برنامه هر روز صبح از شبکه اشراق پخش می‌شود و از آیتم‌های آن می‌توان به معرفی صنایع دستی، مناطق تاریخی و گردشگری استان ، پخش سرودها شاد بهاری و آیتمهای نمایشی طنز و .... اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه همچنین ویژه برنامه «بایرام گجه لری» نیز با موضوعات و بخش‌های متنوعی ازجمله معرفی اماکن تاریخی و مکان های تفریحی، پخش تصاویر زیبا و بکر از طبیعت بهارانه استان پخش خواهد شد، تصریح کرد: بخش اطلاعات راه‌ها و بخش هواشناسی، مصاحبه‌های مردمی‌، شعر و خاطره‌گویی، پخش هشدارهای ایمنی عید، بخش پزشکی عید و ده‌ها آیتم متنوع دیگر شبهای مفرحی را رقم خواهد زد.

وی خاطر نشان کرد: سایر برنامه‌های معاونت سیما نیز از جمله شادمانه، عطر آدینه، بیزیم ائللر، برنامه های تامینی و .... حال و هوای نوروز به خود خواهند گرفت.

کد خبر : ۳۵۴۴۴۶