خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان تاکید کرد:

ضرورت همدلی و همزبانی دستگاه‌های فرهنگی با بخش اقتصادی در تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۲۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر تحقق شعار سال گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار بخش اقتصادی همدل و همزبان برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز درباره تحقق شعار سال جاری گفت: نامگذاری سال از سوی رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص اقتصاد که چند سالی است به شدت مورد تاکید قرار می گیرد، نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام صفی یاری، با یادآوری اینکه تحقق شعار سال تنها به عهده بخش اقتصادی کشور نیست، ادامه داد: دستگاه های فرهنگی نیز باید همدل و همزبان در تحقق شعار سال و فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی بسترسازی فرهنگی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود.

این مقام مسئول در استان زنجان تاکیدات رهبری در خصوص اقدام و عمل و زوایای سخنرانی های ایشان را مورد توجه دانست و گفت: تحقق شعار سال تنها با شعار عملی نمی شود بلکه زمان اقدام و عمل فرارسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امسال را سال آزمون دولتمردان برای رفع دغدغه های رهبری در حوزه اقتصادی عنوان کرد و گفت: برای بارور کردن اقتصاد و توسعه کشور نیازمند توجه به اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام عملیاتی، کلیدی، جدی و فراگیر است، گفت: اقتصاد مقاومتی نقشه راه پیشرفت عدالت محور در کشور است و مسئولان بایستی پایه های اقتصادی کشور را بر مبنای اقتصاد مقاومتی بنا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه  به تاکیدات رهبری درباره جنگ نرم نیز اشاره کرد و افزود: به فرموده ایشان در جنگ نرم دشمن اعتقادات خانواده‌ها را همچون موریانه ای می‌خورد و در کوتاه مدت اعتقادات خانواده ها برباد می رود.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود بصیرت افزایی را لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد، افزود: دشمن تلاش می کند تا با جایگزین کردن واژه های بی محتوا هویت اصیل دینی ما را زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز