خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی 1400 نفر از اینترنت رایگان شهرداری زنجان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۳۵۹

بیش از یک هزار و 380 نفر از مسافران نوروزی و شهروندان زنجانی در ایام نوروز از اینترنت رایگان شهرداری زنجان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان برای نخستین بار اقدام به راه‌اندازی اینترنت وایرلس در 10 پارک و محل‌های پر تردد مسافران در شهر زنجان کرده بود تا مسافران نوروزی و شهروندان در طول تعطیلات از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

به منظور راه اندازی اینترنت وایرلس در پارک‌های زنجان پایانه‌های اینترنتی در این پارک‌ها استقرار داده شده بود.

برای رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان زنجانی میدان بسیج، پارک میثم، ترمینال مسافربری، بوستان مسافر، موزه کارخانه کبریت، میدان جهاد، پارک ارم، پارک ملت بلوار آزادی تحت پوشش اینترنت وایرلس شهرداری زنجان قرار گرفته بود.

اینترنت رایگان شهرداری زنجان با پهنای باند 30 مگابایت در ثانیه تا 13 فروردین‌ماه در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

ارائه اینترنت رایگان برای سومین سال است که توسط شهرداری زنجان ارائه می‌شود اما در سال‌های گذشته محدود به پارک ملت بود ولی امسال علاوه بر پارک ملت 9 پارک و مکان‌های دیگر را تحت پوشش دارد و به نوعی چتر وای‌فای ایجاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز