خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی زنجان خبرداد:

اجرای یک هزار و ۷۰۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۳۴

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای یک هزار و ۷۰۴ طرح اقتصادی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۶۲۶ طرح با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،فرهاد امندی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان امروز شنبه به خبرنگار ایلنا در زنجان اظهار کرد: امسال از سوی رهبری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری شده که همین مسئله بر اقتصاد مقاومتی تاکید جدی دارد.

وی با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی در این برهه حساس خاطرنشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث اقتصادی از سال 90 مطرح بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج سازندگی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق تاکیدات رهبری تلاش کرده است، ادامه داد: علیرغم بی توجهی برخی از دستگاه ها به مقوله اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی حمایت کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با شعار و نصب پوستر و بنر عملیاتی نمی شود، بلکه باید وارد عمل شد.

امندی تعامل و همکاری مردم و مسئولان را لازمه عملی شدن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: دستگاه های دولتی نیز باید بیش از گذشته در این راستا فعالیت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته 626 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار 92 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی در استان اجرایی شد، اظهار کرد : تا به امروز یک هزار و 704 طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اجرایی شده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان تفاهم نامه هایی با شهرداری منعقد شده است تا در جمعه بازار و بازارهای روز در استان، غرفه هایی را به تولید کنندگان اقتصاد مقاومتی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز