خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

سوم خرداد نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۱۴۸

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه از استان زنجان ۱۷۱ شهید در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند، گفت: سوم خرداد نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار از زنجان، حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان امروز سه‌شنبه(31 فروردین) در جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد یکی از روزهای پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این روز رزمندگان با جانفشانی و ایثار خون خود توانستند خرمشهر را از چنگ دشمنان خارج کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۱۷۱ شهید از استان زنجان تقدیم انقلاب شد، خاطرنشان کرد: سوم خرداد تبلور وحدت ملی بود چرا که ارتش، سپاه و نیروهای مردمی با پیروی از امام راحل و توکل به خداوند توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ادامه داد: باید برنامه های سوم خرداد باشکوه هرچه تمام برگزار شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.

شهبازی برگزاری جلسات سخنرانی در دانشگاه ها با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و گفت: می توان از ظرفیت فضای مجازی نیز برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد.

در ادامه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تعبیر فضای مجازی به گوساله سامری گفت: بسیاری از جوانان وقت خود را در این شبکه ها سپری می کنند و می توان از این طریق برای تشکیل نمایشگاه های ایثار و شهادت استفاده کرد.

ولی اله مصائبی جامع‌نگری در کتب درسی و پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و گفت: موفقیت ایران در فضای دیپلماسی به برکت خون شهدا حاصل شده است.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان نیز در سخنانی با تشریح عملیات بیت المقدس افزود: در این عملیات شاهد رشادت ها و جانفشانی رزمندگان بودیم.

رضا حسینی افزود: سپاه انصاالمهدی(عج) زنجان همه ساله برنامه های متعددی در این ایام اجرا می کند که از آن جمله می توان به آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده های شاهد، برگزاری ایستگاه صلواتی، حضور فرمانده هان در مدارس و سخنرانی، آذین بندی پایگاه های مقاومت بسیج و تجلیل از شهید 12 ساله خدابنده ای اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز