خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد:

توجه و اعتماد به بخش خصوصی تنها راه احیای اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۸۱۱

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تنها راهکار احیای اقتصاد کشور را توجه و اعتماد بیشتر به خصوصی عنوان کرد و گفت: رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در سال اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان امروز دوشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی انتظارات و راهکارهای پیشرو که با حضور حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و عبدالهی نماینده مردم ماهنشان در هفت دوره مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، با اشاره به کلیه آیین نامه ها و قوانین و تصمیمات اجرایی کشور اظهار کرد: هر آنچه در اقتصاد مقاومتی شکل می‌گیرد چیزی غیر از مطالبات بخش خصوصی نخواهد بود.

غلامحسین جمیلی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی در جای جای ایران در طول تحریم و فشارهای اقتصادی، تنها مقاومت را برای تثبیت انقلاب کشور به عنوان شعار خود سر دادند.

این مقام مسئول افرود: با توجه به فرامین رهبری و نامگذاری سال از سوی ایشان به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امیدواریم شاهد ارتقای بخش خصوصی در کشور باشیم.

وی از حمایت مهندس عبدالهی در تصویت قانون مقرارت حاکم بر بهبود فضای کسب و کار تقدیر کرد و افزود: تنها راه احیای اقتصاد کشور توجه و اعتماد بیشتر به بخش خصوصی است.

جمیلی خواستار تلاش مضاعف مسئولان در کلیه مسندهای حاکمیتی برای ارتقاء نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان نیز در این نشست به جایگاه ایران در اقتصاد دنیا و رتبه یکصد و سیزدهمی اشاره کرد و گفت: علیرغم پتانسیل های بالا در کشور از حیث جفرافیایی، معدنی و منابع انسانی این جایگاه برای ایران بسیار پایین است.

حاج نائبی از تلاش های عبدالهی نماینده مردم ماهنشان در هفت دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب سرمایه گذار به استان تقدیر کرد و ادامه داد: سرمایه گذاری ارزش بالایی در اقتصاد کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز