خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس ایران در زنجان:

اتاق زنجان بالاترین نرخ مشارکت با بورس در کشور را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۶۲۴

مدیرعامل شرکت بورس ایران که به منظور کلنگ زنی پروژه مرکز مالی استان به زنجان سفر کرده بود، با رئیس اتاق زنجان دیدار کرد و گفت: اتاق زنجان بالاترین نرخ مشارکت با بورس در کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن قالیباف مدیرعامل شرکت بورس ایران امروزچهارشنبه (8 اردیبهشت) در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان مشارکت بسیار مطلوبی با تالار بورس داشته که ما شاهد این سطح همکاری ها در استان دیگری نیستیم.

وی ایجاد سیستم آنلاین در خرید و فروش ها را یکی از عوامل کمرنگ شدن حضور اشخاص در تالار بورس ذکر کرد و گفت: هدف از تاسیس مرکز مالی استان تبدیل شدن این مرکز به نماد بازار سرمایه است و قطعاً ظرف دو سال آینده تالار بورس از محل اتاق به این مرکز منتقل خواهد شد و تا آن زمان اتاق به همکاری خود با تالار ادامه دهد.

این مقام مسئول افزود: از سوی دیگر با توجه به بالا بودن تعداد سهامداران استان و عدم آشنایی تعداد کثیری از این سهامداران با نحوه خرید و فروش سهام موضوع آموزش مطرح شده که رئیس اتاق زنجان آمادگی مرکز آموزش اتاق را جهت برپایی کارگاه های آموزشی با حضور اساتید مجرب این رشته اعلام کرد.

در ادامه رئیس اتاق زنجان ضمن تقدیر از زحمات آقای محبی رئیس تالار بورس زنجان به پیوند کاری قوی بین بورس و اتاق اشاره و تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان همواره یار و یاور بازار سرمایه بوده و از ابتدای تاسیس تالار از هیچ تلاشی برای ارتقاء این مرکز فروگذاری نکرده است.

غلامحسین جمیلی کلنگ زنی مرکز مالی  استان را برای زنجان اقدامی بسیار فرخنده دانست و تصریح کرد: اساساً توسعه زیرساخت ها در فرهنگ سازی و رشد و توسعه اقتصادی استان  بسیار تاثیر گذار است .

این مقام مسئول هدف از ساخت تالار زنجان را در ابتدای امر، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی ذکر کرد و گفت: طراحی وساخت این تالار به منظور ایجاد یک نمایشگاه  دائمی از صنایع دستی استان بود که بعدها بدلیل نیاز مبرم به مکانی مناسب جهت ایجاد تالاربورس با تغییر کاربری مرکزفوق در اتاق زنجان شکل گرفت.

وی در پایان از تالار بورس به عنوان مرکز مشارکت و همفکری برای خرید و فروش سهام یاد کرد و تصریح نمود: هر چند با توسعه سیستم آنلاین سمت و سوی معاملات از تالار بورس تغییر جهت داده است اما تالار بورس به عنوان نماد و محوریت خرید و فروش می تواند  به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز