خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان خبرداد :

۴ هزار و ۳۷۷ حامی عهده‌دار کفالت 500 یتیم کمیته امداد زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۵۲۱

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر از کفالت 500 یتیم توسط 4هزار و ۳۷۷حامی 500 کمیته امداد زنجان داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ابوالفضل عبداللهی با اشاره به اقدامات حمایتی کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان اظهار کرد: این نهاد در راستای کمک به مددجویان خدمات متعددی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تعداد سرفصل‌های خدماتی کمیته امداد ۳۵ مورد است، تصریح کرد: این سرفصل‌ها بر اساس نیازهای مددجویان به آنها ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با بیان اینکه در ارائه خدمات حمایتی از ظرفیت‌های خیرین نیز بهره گرفته می‌شود، گفت: تعداد طرح‌های مشارکتی کمیته امداد ۴۷ مورد است.

عبداللهی با اشاره به کارکرد طرح اکرام ایتام در شهرستان زنجان یادآور شد: اجرای این طرح از سال ۷۸ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طی ۱۷ سال گذشته خدمات کارکرد طرح اکرام ایتام بسیار مطلوب بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ یتیم زیرپوشش کمیته امداد زنجان هستند و کفالت آنها به عهده  ۴ هزار و ۳۷۷ حامی است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام طی اسفندماه سال قبل یک میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: در مجموع سال قبل میزان مشارکت مردم شهرستان زنجان در طرح اکرام ایتام ۱۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در طرح محسنین نیز طی سال قبل ۴۰۲ میلیون ریال بود، تصریح کرد: کمک‌های مردمی در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با بیان اینکه طی سال قبل خدمات عمرانی نیز در حمایت از مددجویان زنجانی ارائه شده است، یادآور شد: در این زمینه در بخش کمک به اجاره مسکن مددجویان ۶۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عبداللهی با بیان اینکه هزینه خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان طی اسفندماه سال قبل ۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال بود، اضافه کرد: این خدمات نیز در بخش‌های مختلف مسکن، عمران، تعمیرات و ... ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز