خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد:

نباید در ارتقاء شاخص‌های سلامت جامعه زمان را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۷۷۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: نباید در ارتقاء شاخص‌های سلامت جامعه زمان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمید رضا شهبازی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، امروز دوشنبه (27اردیبهشت) در دومین جلسه شورای مواد مخدر ،  با بیان اینکه حفظ رتبه مطلوب استان، در میزان آلودگی به مواد مخدر در سطح کشور نیازمند تلاش مضاعف مسئولان ستاد است، اظهار داشت: خوشبختانه استان زنجان به جهت مسیر جغرافیایی نقطه ای ناامنی برای قاچاقچیان تلقی می‌شود.

شهبازی با تأکید بر اینکه نباید در ارتقاء شاخص های سلامت جامعه زمان را از دست داد، افزود: ارتقاء شاخص های سلامت در جامعه زمینه ساز پیشرفت و توسعه هر کشوری است.

وی، در خصوص پژوهش های صورت گرفته در حوزه مواد مخدر تصریح کرد: پژوهش‌های مفید صورت گرفته در این حوزه باید منتج به بهره برداری و استفاده عملی از نتایج آنها شود.

شهبازی برخورد با معتادان ولگرد را از جمله برنامه های ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر عوان کرد و گفت: با توجه به نگرانی افکار عمومی و شهروندان از معتادان متجاهر و تأکید ستاد مرکزی مبنی بر جمع آوری معتادان ولگرد، این موضوع در دستور کار ویژه ستاد استان قرار می گیرد.

در ادامه  این جلسه سرهنگ شیر محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از اقدامات مقابله ای صورت گرفته در 2 ماهه سال جاری ارائه کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط و در این خصوص 464 نفر اعم از قاچاقچیان، عمده و خرده فروشان، حمل کنندگان و توزیع کنندگان دستگیر و 86 خودرو توقیف شدند.

شیرمحمدی ، در پایان از انجام عملیات از ساعت 22 شب گذشته خبر داد و افزود: با همکاری استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان یک محموله سنگین مواد مخدر در استان کشف و عوامل آن دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز