خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر جهاد کشاورزی در زنجان صورت گرفت؛

طرح پرورش گاو شیری در خدابنده کلنگ‌زنی و پروژه 1500 هکتاری آبیاری تحت فشار در زنجان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۸۴۷

با حضور وزیر جهاد کشاورزی طرح پرورش گاو شیری در «کشک آباد» خدابنده کلنگ‌زنی شد و پروژه 1500 هکتاری آبیاری تحت فشار در زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، طرح پرورش گاو شیری شرکت کشت وصنعت خرمدره امروز با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی کلنگ‌زنی و پروژه 1500 هکتاری آبیاری تحت‌فشار در زنجان به بهره‌برداری رسید.

طرح احداث واحد پرورش گاو شیری شرکت کشت و صنعت خدابنده به ظرفیت 3 هزار راس مولد (6 هزار رأس) از طرح‌های توافق شده سفر ریاست جمهوری به استان زنجان است.

فاصله این مرکز تا مرکز شهرستان 20 کیلومتر است که سالانه ظرفیت تولید 700 تن گوشت و 30 هزار تن شیر دارد.

این طرح در اردیبهشت ماه سال 95 فاز عملیاتی آن در اراضی روستای کشک‌آباد شهرستان خدابنده آغاز خواهد شد.

با به بهره‌برداری رسیدن این طرح، 30 هزار تن شیر به تولید سالیانه استان زنجان که 186 هزار تن است افزوده خواهد شد.

این طرح همچنین برای 120 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای اجرای این طرح بالغ بر 850 میلیارد ریال بوده و تأسیسات پیش‌بینی شده برای احداث این گاوداری از نوع «فری استال»، است.

همچنین در ادامه این سفر امروز با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی، استان زنجان شاهد افتتاح نمادین پروژه آبیاری تحت فشار در شهرستان خرم‌دره بود.
 
گفتنی است امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی در زنجان، یک‌هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی زنجان به آبیاری تحت فشار مجهز شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز