خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان مطرح کرد:

هدف‌گذاری شرکت آب و فاضلاب زنجان برای تحقق اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۲۷۴

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان، گفت: فعالیت‌ها و پروژه های شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شرکت هدف گذاری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان امروز با بیان مطلب گفت: ارتقاء مدول اول و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرزنجان به روش BOT ، سرمایه‌گذاری و تولید برق از خط انتقال آب سد کینه ورس به تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره ، تهیه و نصب سیستم قرائت از راه دور بر روی 400 دستگاه کنتور بالای یک اینچ، تعویض شیرآلات پرمصرف با کم مصرف در سطح استان و کاهش هدر رفت آب تا میزان 5/22 درصد از جمله پروژه های تحقق اقتصاد مقاومتی شرکت است .

وی به اهداف طرح ارتقاء مدول اول و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان اشاره کرد و افزود : ارتقاء مدول  اول و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به روش BOT  جهت تحت پوشش قرار دادن 410 هزار نفر به ظرفیت 75 هزار متر مکعب در شبانه روز از اهداف اجرای این طرح است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه تصریح کرد : کاهش هدر رفت آب تا میزان 5/22 درصد با تعویض کنتورهای خراب و مستعمل ، استانداردسازی انشعاب مشترکین و اصلاح شبکه توزیع خطوط انتقال آب در سطح استان از هدف های اجرای پروژه در شرکت آبفای استان عنوان کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز