خبرگزاری کار ایران

به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود؛

اجرای برنامه‌‎های آموزشی برای مددجویان در قالب اجرای طرح فلاح

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۷۰۵

مدیر امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ استان زنجان، گفت: اجرای برنامه‌‎های آموزشی برای مددجویان در قالب اجرای طرح فلاح از جمله برنامه‌های کمیته امداد است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا صراطی با اشاره به اینکه اداره کل کمیته امام خمینی(ره) استان زنجان به مناسبت رحلت امام خمینی‌(ره) برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، گفت: اجرای برنامه‌‎های آموزشی برای مددجویان در قالب اجرای طرح فلاح از جمله برنامه‌های کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: بیان سبک و سیره زندگی امام خمینی‌(ره) و تبیین اندیشه‌های امام راحل از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در سطح شهرستان‌ها اجرایی خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ استان زنجان با اشاره به اینکه طرح فلاح در مناسبت‌های مختلف مذهبی اجرا می‌‎شود، تصریح کرد: آشنایی بیشتر مددجویان با مبانی دینی و معرفتی و تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی و ارائه آموزش‌های عقیدتی، معارف دینی، آشنایی با احکام فقهی و اخلاق اسلامی از اهداف اجرای طرح فلاح است.

صراطی با بیان اینکه طرح فلاح در چهار سرفصل احکام اعتقادی، اخلاق، احکام و سیره ائمه معصومان‌(ع) اجرا می‌شود، اضافه کرد: این طرح برای گروه‎‌های مختلف مددجویی با توجه به سطح تحصیلات و شرایط زندگی آنها اجرا می‌شود.

مدیر امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ استان زنجان در ادامه از اعزام ۵۰۰ مددجوی زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) خبر داد و گفت: اعزام مددجویان همزمان با سایر گروه‌های اعزامی و در شب ۱۴ خرداد انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری نشست‌های فرهنگی موضوعی رحلت امام خمینی‌(ره) خبر داد و تصریح کرد: این برنامه نیز با حضور مسئولان فرهنگی کمیته امداد برگزار خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ استان زنجان ادامه داد: همچنین به همین مناسبت مسابقات فرهنگی با موضوع امام راحل و سیره زندگی ایشان در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ارسال پیامک موضوعی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جلسات تفسیر قرآن کریم، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری و برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۵ خردادماه از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور مددجویان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز