خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ممنوعیت تعریف پروژه جدید در سال جاری/تخصیص 42 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۲۱۵

استاندار زنجان گفت: در سال جاری پروژه جدید تعریف نخواهد شد و تنها 210 پروژه بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی تأمین اعتبار خواهند شد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، امروز ( 13 خرداد) در جلسه شورای برنامه ریزی استان در خصوص خط مشی تخصیص اعتبار طرح های عمرانی سال 95 اظهار داشت: در سال جاری پروژه جدید تعریف نخواهد شد و تنها 210 پروژه بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی کمتر از 80 درصد که ضرورت اجرای آنها احراز شوند، تأمین اعتبار خواهند شد.

انصاری در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی باید سهم مناسبی از بودجه ردیف های ملی، برای برنامه‌های خود دریافت کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه رقم قابل توجهی در اوراق مشارکت پیش بینی شده است، افزود: 42 هزار میلیارد تومان معادل کل بودجه عمرانی کشور، رقم قابل توجهی است و دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند از اوراق مشارکت استفاده کنند، باید از وزارتخانه های مربوطه پیگیر باشند.

وی افزود: شهرداری‌ها می‌توانند برای اجرای برخی پروژه های عمران شهری که دارای توجیه اقتصادی هستند، نظیر پروژه سبزه میدان از اوراق مشارکت استفاده کنند.

انصاری از پیش بینی 3هزار و 500 میلیارد تومان برای برنامه های عمومی شهرداری ها خبر داد و افزود: از اعتبار سال گذشته نیز 2هزار و 500 میلیارد تومان  برای برنامه های عمومی باقی مانده که در صورت تخصیص آن در سال جاری اعتبار این‌بخش به 60 هزار میلیارد تومان می‌رسد که رقم قابل توجهی است.

مقام عالی دولت در استان از انتقال وظایف راهداریها به سازمان حمل و نقل و پایانه ها خبر داد و اظهار داشت: وظایف راهداریها با تمام امکانات و نیروی انسانی از اداره کل راه و شهرسازی جدا و به سازمان حمل و نقل و پایانه ها منتقل می شود و بر همین اساس، سهم بودجه راهداری ها صرفا در سال جاری به بودجه سازمان حمل و نقل و پایانه ها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز