خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام (ره) زنجان خبرداد:

13 هزار زن سرپرست‌خانوار مددجوی کمیته امداد استان زنجان هستند

کد خبر : ۳۸۱۵۶۷

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه 13 هزار زن سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: کل مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان زنجان ۲۱ هزار خانوار است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سیدمسعود حسینی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱ هزار و ۲۲۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به منظور حمایت از مددجویان این نهاد در بخش‌های مختلف خدمات مربوط را با همکاری خیرین ارائه می‌دهد.

وی افزود: پرداخت کمک معیشت، ارائه خدمات درمانی، سلامتی، بهداشتی، کمک به ازدواج جوانان، پرداخت وام کارگشایی، کمک‌های موردی و... از جمله خدماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان ارائه می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با ارائه آمار تفکیکی از تعداد مددجویان تحت پوشش این نهاد افزود: در حال حاضر تعداد بیماران صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان، ۴۵۸ نفر است که از این تعداد ۳۹۲ نفر بیمار صعب‌العلاج و ۶۶ نفر نیز بیمار خاص هستند.

حسینی با اشاره به اینکه تعداد دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد ۳ هزار نفر است، اضافه کرد: تعداد زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد نیز ۱۳ هزار و ۹۱۲ خانوار است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین تعداد سالمندان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان را ۱۴ هزار۴۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: اغلب مددجویان کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار و سالمندان تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ سال قبل ۹ هزار و ۹۳۸ خانوار خدمات در قالب کارت درمان، ۳ هزار و ۶۸۶ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی، ۱۲ میلیارد ریال در بخش معوقات مسکن، ۱۷ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال در قالب اهدای ۹۹۵ کمک هزینه خرید جهیزیه، ۳۶۷ نفر از مددجویان کمیته امداد استان از خدمات معافیت، انتقال و کاهش تعرفه کارت سربازی از خدمات کمیته امداد استفاده کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز