خبرگزاری کار ایران

در گلشهر کاظمیه؛

مجموعه فرهنگی -ورزشی ولایت زنجان افتتاح می‌شود

معاون اداری و مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان زنجان گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی ولایت با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، منصور بلباسی معاون اداری و مالی و پشتیبانی دادگستری استان زنجان امروز یکشنبه (30 خرداد) در جمع خبرنگاران، گفت: با ایجاد این معاونت روابط میان کارکنان و مدیران اداری تکمیل‌تر می‌شود چرا که شرایط شغلی کارکنان نشان می‌دهد حجم زیادی از وظایف را بر عهده دارند و می‌توان با شناسایی نقاط قوت عوامل رشد را تقویت و موانع رشد را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه این معاونت با نظارت بر عملکرد کارکنان پرسنل شایسته را شناسایی و قدردانی می‌کند ادامه داد: تقدیر از کارکنان نمونه با هدف تشویق و ترغیب کارکنان به رعایت ارزش‌های دینی و اخلاقی و ارج نهادن به خدمات کارکنان و افزایش رضایت شغلی است.

این مقام مسئول بومی کردن کارکنان را یکی از اقدامات دادگستری در راستای رضایت ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: در سه حوزه قضایی طارم، چورزق و گرماب نیروها بومی شده‌اند.

وی به پروژه‌های در دست احداث دادگستری اشاره کرد و یادآور شد: ساختمان جدید داگستری در شهرستان خرمدره با سه هزار  500 متر مربع در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی 87 درصد در حال احداث است و مهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به اقدامات رفاهی کارکنان دادگستری اشاره کرد و یادآور شد:اعطای تسهیلات بانکی و تفاهم‌نامه به منظور دریافت وام‌های خودرو، مسکن و خرید از این اقدامات است.

کد خبر : ۳۸۲۳۹۱