خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان مطرح کرد:

برنامه‌های ویژه تبلیغات اسلامی با راهبرد مدیریت تعاملی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۶۱۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌استان زنجان، با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های مختلف تبلیغی و هیاتی و قرآنی برای تغذیه فکری در جامعه، گفت: با اجرای طرح استعدادهای ویژه قرآنی و توسعه مدارس صدرا ، شاهد جهش راهبرد مدیریت تعاملی در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، مسعود صفی‌یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز دوشنبه (31خرداد) در جمع خبرنگاران، به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای ماموریت و اهداف ویژه است.

صفی یاری  با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، تصریح کرد: دفاع از اصول اسلام و نظام مقدس اسلامی در عملکردها تاثیر بسزایی دارد.

وی، در ادامه شناخت توطئه‌های دشمنان و  گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی و... را از جمله اهداف علمی این مجموعه برشمرد وگفت: انجام مطالعات و بررسی‌های کاربری در راستای جامعه اسلامی و احیاء روش‌های سنتی سازگار با موازین اسلامی نیز از اهداف این مجموعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه تبلیغات اسلامی استان زنجان، جزو استان‌هایی است که دارای سند استراتژیک ده ساله در این خصوص هستند ، اظهار داشت: در سه حوزه برنامه ای،  شیوه ای و تشکیلاتی در این راستا برنامه ریزی شده است.

وی راهبرد شیوه مسجد محوری را جزو برنامه های اصلی استان عنوان کرد و افزود: 942 مبلغ در سامانه سجام ثبت نام شدند.

صفی یاری ، خبر ازصدور مجوز 150 خانه قرآنی و موسسه از این سازمان داد و گفت: 1493هیات ثبت شده در استان وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه 1 هزار 173 مداح دراین راستا در استان شناسایی شدند ، یادآورشد: 22 کانون فرهنگی تبلیغی در استان وجود دارد.

این مسئول دراستان زنجان، با اشاره به 39 روحانی مستقر، در سطح استان تصریح کرد:این روحانیون بالغ بر 46 هزار و 404 برنامه تبلیغی داشتند.

وی، در این خصوص ادامه داد: بالغ بر 60 نفر از بانوان فرهیخته استان زنجان با سطح بالا شناسایی شدند.

صفی یاری ، با اشاره  به برنامه های این نهاد در سالجاری اضافه کرد: طرح تربیت مربی در حوزه مواد مخدر در سال 95برگزار خواهد شد.

وی ، با بیان اینکه شاخص‌های سال 94 را در برنامه ها ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: برگزاری مشاوره در مدارس و مساجد ، طرح الگو، حمایت ویژه از مناطق حاشیه ای، طرح پاتوق در مناطق آسیب پذیر و کرسی‌های آزاد اندیشی و بسته های مختلف جهاد و شهادت و سلسه نشست‌های آموزش‌های قرآنی، آموزش مهارت‌های زندگی برای خانوده ها و بسته تحکیم خانواده را از جمله برنامه های سال 95 خواهد بود.

صفی یاری در پایان سخنان خود، با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های مختلف تبلیغی و هیاتی و قرآنی برای تغذیه فکری، گفت: با اجرای طرح استعدادهای ویژه قرآنی استان و توسعه مدارس صدرا ، راهبرد مدیریت تعاملی نیز شاهد جهش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز