خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان خبرداد:

افت 40 درصدی مبلغ پرداختی از محل ارزش افزوده در شهرداری زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۳۰۱

شهردار زنجان گفت: سال‌جاری شاهد افت 40 درصدی مبلغ پرداختی از محل ارزش افزوده نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب یگانه شامگاه امروز در نشست‌خبری با اصحاب رسانه زنجان با اشاره به نشست مشترک مشورتی روسای شورای اسلامی سراسری در روزهای 14-13در زنجان گفت: سال‌جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت مجموعه مدیریت‌شهری زنجان بوده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه سال‌جاری 200 میلیارد تومان بودجه شهرداری بوده، افزود: بر این اساس 10 پروژه مهم شهرداری زنجان تکمیل خواهد شد.

وی در ادامه عملیات تقاطع غیرهمسطح سیدالشهدا را جزو پروژه‌های 4 ساله برشمرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح زنجان اواخر شهریور مجدد شروع خواهد شد.

یگانه با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه در زنجان تصریح کرد: اجرای این پروژه از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه از جانب شهرداری، استانداری و راه شهرسازی بوده و به دلیل عدم اختصاص نقدینگی سهم استانی و راه‌وشهرسازی این پروژه با سهم شهرداری در حال پیشرفت است.

شهردار زنجان همچنین با اشاره به احداث پروژه عملیات‌اجرایی پارکینک طبقاتی خیابان سعدی زنجان، یادآورشد: در صورت تامین اعتبارات در بهمن‌ماه سال 96 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی احداث  ساختمان مرکز کنترل ترافیک‌شهری را از دیگر پروژه های زنجان برشمرد و گفت: این پروژه نیز یکی از الزامات زنجان بوده که با مساحت 1969 متر مربع تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته شهردار زنجان پروژه احداث سالن چند منظوره با مساحت 1800 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 70 درصد با مبلغ 11 میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازگشایی محورهای داخل پادگان با محوریت غربی این طرح با عرضع 55متر و طول 100متر در حال اجرایی است.

شهردار زنجان ورودی شهرک شهرآرا، احداث فضای سبز و فضای تاسیسات را با 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: بازگشایی خیابان زینبیه غربی در فاز اول ظرف 2ماه آینده بازگشایی می‌شود.

یگانه درباره بازگشایی خیابان اول شهرک کارمندان که با حدود یک‌هزار و 350 متر طول سال‌جاری عملیاتی خواهد شد، تصریح کرد: اجرای تقاطع غیر همسطح شهرک کاظمیه در سال‌جاری عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: وضعیت حاکم اقتصادی باعث شده شهرداری‌ها با مشکلات‌مالی زیادی روبرو شوند.

شهردار زنجان با بیان اینکه سال‌جاری شاهد افت 40 درصدی مالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم، تصریح کرد: متاسفانه شهرداری زنجان سال‌گذشته با اخذ نشدن کامل جرایم راهنمایی و رانندگی مواجه بوده است.

یگانه در پابان اضافه کرد: عمر ناوگان شهری زنجان حدود 10 سال است که باعث مشکلات حمل و نقل در زنجان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز