خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره:

یک هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است

مدیر کمیته امداد امام شهرستان خرم‌دره گفت: یک هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی زیر نظر کمیته امداد خرم‌دره فعال است.

به گزارش ایلنا در زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ ابوالفضل احمدی در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی اجرایی کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در کمک به مددجویان و ایجاد زمینه خودکفایی در بین آنها خدمات مربوط به اشتغال را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با همکاری فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزشی اشتغالزایی برای مددجویان برگزار می‌کند، گفت: این دوره‌ها به صورت بلند مدت و کوتاه مدت برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام شهرستان خرم‌دره تعداد طرح‌های اشتغالزایی این نهاد طی سال جاری را هفت مورد اعلام کرد و افزود: برای پرداخت این وام‌ها ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

احمدی طرح‌های اشتغالزایی فعال زیر نظر این نهاد را شامل مشاغل خدماتی، صنایع دستی، رایانه، خدماتی و ... برشمرد و گفت: مجموع طرح‌های خودکفایی زیر نظر کمیته امداد خرم‌دره یک هزار و ۶۴۵ مورد است.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی به مجریان طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد تصریح کرد: امسال تعداد مشمولان بیمه‌های اجتماعی طرح‌های اشتغالزایی و زنان سرپرست خانوار ۳۴۶ نفر است.

مدیر کمیته امداد امام شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای حق بیمه مددجویان ۸۶۱ میلیون و ۵۶۲ هزار ریال است، گفت: مددجویان با استفاده از خدمات بیمه‌ای از فرانشیز درمانی، خدمات مستمری و از کار افتادگی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر : ۳۹۶۲۵۰