خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد:

اقدامات فعالین واحدهای تولیدی در ایجاد سرمایه‌گذاری تاثیر بسزایی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۸۵۷

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد: اقدامات و تحصن فعالین واحدهای تولیدی نگرشی منفی در سرمایه‌گذاری ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در 26 امین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت، با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان اظهار داشت: گاهی در وضعیت صنایع و واحدهای تولیدی اتفاقاتی رخ می‌دهد که موجب خسارات به این واحدها تولیدی صنعتی در جامعه می شود.

جمیلی با بیان اینکه واحدهای تولیدی با همه این چالش‌ها خود را سرپا نگه‌داشته‌اند، افزود: در روزهای گذشته شاهد بروز برخی مشکلات در شرکت ایران ترانسفو بودیم که تعدادی از کارگران در این واحد تولیدی تحصن کردند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان ادامه داد: بنگاه‌های صنعتی تاب این مشکلات را ندارند و این قبیل مشکلات چرخه تولید را دچارمشکلات عدیده ای می‌کند.

جمیلی، با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی در ایران تابع قوانین کشور هستند، خاطرنشان شد: راه حل این قبیل مشکلات نیز مشخص شده است و فشار در این راستا بر مدیریت کار شایسته‌ای نیست.

وی، در این خصوص ادامه داد: این قبیل اقدامات واحدهای تولیدی را دچار خسارت‌های زیادی می‌کند و نگرشی منفی در ایجاد سرمایه‌گذاری بوجود می آورد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان، ضمن تاکید بر پرداخت مطالبات به فعالان و حق کارگران شرکت ایران ترانسفو، گفت: موضوعات طرح شده از سوی کارگران این واحد بزرگ تولیدی از مجاری قانونی پیگیری می شود‎‌.

وی در پایان با بیان اینکه بدون شک هیچ واحد تولیدی بدون پرسنل خود قادر به فعالیت نیست، ابراز امیدواری کرد: فعالین این بنگاه بزرگ اقتصادی کشور در زنجان با پشتکار بیش از پیش به فعالیت خود در راستای قانون بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز